hannaswardh

Alla inlägg under januari 2011

Av hanna swärdh - 31 januari 2011 17:00

  

& vår kärlek är starkast :')   

bild · text
Av hanna swärdh - 31 januari 2011 12:43

Bloggade inte på morgonen innan skolan men nu sitter jag hemma på två timmars rast ungefär, hur segt som helst!   

hur som helst, slipper skolan lite iallafall sen har jag bara en lektion när jag kommer tillbaka, jag ska hem till min pappa i eftermiddag & göra lite spanska för gjorde det aldrig i helgen iallafall.. woups, kul att veta :D

Vet inte om jag hinner & orkar blogga mer idag men det får vi se   

Lagom långt inlägg men det skulle blivit 1000 gånger längre utan bild så här blir en bild från efter träningen igår, helt slut.. nästan (a)

bild · text
Av hanna swärdh - 30 januari 2011 17:03

åh vad jag hade saknat det!

nu vill jag ha sommar, och att fotbolls serien börjar   

bild · text
Av hanna swärdh - 30 januari 2011 12:47

Inte hunnit blogga än och det blir ett snabbt smidigt inlägg nu också , har ätit frukost och sedan skulle jag följa med min mamma och kolla på när lillebror spelade match, kom hem för en stund sen och byter om , sen vid kvart över ett ska jag träna fotboll, mums! Kommer hem sen och hinner blogga, ha det bra!

  

dålig kamerabild men det får duga (:

bror   

bild · text
Av hanna swärdh - 29 januari 2011 20:16

Jag är hemma och jag har ätit och så, dagen har varit underbar!

Har egentligen inget speciellt att blogga om, har spanska glosor tills på tisdag så kanske börjar kika på de ikväll annars tar jag det i morgon, ska också kolla in på hemsidan till min fotbollsförening och se om vi har fotbollsträning imorgon, det skulle vara toppen för nu är jag sugen!   


/ - I love you.  

bild · text
Av hanna swärdh - 29 januari 2011 08:51

Jag är vaken och detta blir det första och sista inlägget på några timmar, är inte hemma under hela dagen tills ca 8 kanske så blir förhoppningsvis ett inlägg direkt när jag kommer hem , annars blir det ett senare ikväll iallafall, ni får ha det bra   

hehe jag ser ut som en kyckling med 10 kg smink   

bild · text
Av hanna swärdh - 28 januari 2011 17:28

-du är mitt allt , du ger mig liv.

jag är världens lyckligaste och har världens finaste pojkvän!   

Mitt hjärta slår för oss

musik · text
Av hanna swärdh - 28 januari 2011 14:55

Såg project runway innan, ingenting annat för mig, inte för att det var speciellt roligt men shit, snacka om att Nicky Hilton är fin!

  

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards