hannaswardh

Alla inlägg under mars 2011

Av hanna swärdh - 31 mars 2011 20:12

En liten uppdatering om dagen och helgens planer! :)

Känner för att jag måste uppdatera lite och skriva varför jag inte kommer blogga så mycket i helgen, imorgon är det skola och har tänkt mig att jag tror jag går på stan och kollar lite sedan går hem och myser med familjen under kvällen och pluggar till no prov på tisdag (kommer nog kunna uppdatera imorgon lagom mycket iallafall) men på lördag har jag match vid tolv ungefär, dvs att jag har samling vid elva och sedan när matchen är slut och jag kommer hem så fixar jag mig, och ja jag ska försöka ta outfit bild för att sedan gå vidare ner mot hanna malmlöf som fyller år idag så firar lite med mat , film och allmänt trevligt. Emma och emilia(?) ska också ner till henne så en liten tjejkväll , trevligt! :'D

Sedan på söndag ska jag pluggapluggaplugga(!!!) till provet för under måndagen kommer jag säkert inte hinna , massa andra läxor osv -.- Men vi hörs, ha det bra!

 

    

bild · text
Av hanna swärdh - 30 mars 2011 22:34

   två bilder från dagen.

1 en bild med malmlöf från skoldagen bara för att hon fyller år imorgon, grattis fina!

2. Bild på mig och miccis (halvsyster) från kvällen på modevisningen hennes klass hade annordnat.

Dagen har varit helt okej och efter skolan klippte mig (dvs att bilden från i skolan är med min gamla hårlängd men bilden med miccis är efter att jag har klippt mig) jag är lagom nöjd, vi hörs imorgon     

bild · text
Av hanna swärdh - 29 mars 2011 22:49

Efter 4 paket blonderingsmedel är jag ganska nöjd, lite ljusare och det skulle varit perfekt men det får vara bra som det är, imorgon ska jag klippa mig och därefter kolla på modevisning på min låtsas systers skola (hennes klass som fixat det typ?!) Fotbollsträning idag och det var super duper super duper skönt , hehe även att jag spelade utan energi fick jag ut 100% ungefär.

I skolan imorgon är det idrott, 3 bollsporter vilket som blir kul, vad annars?..

massa läxor denna veckan jag måste göra också som jag inte har tagit tag i än så det får jag göra så kommer nog inte ha så mycket tid till bloggen idag, ha det bra!   

     

Av hanna swärdh - 28 mars 2011 07:43

 

Av hanna swärdh - 28 mars 2011 07:38

del 4-avslut.

" dagen flickan hade längtat efter kom, den dagen hon fick kalla han hennes.

Den dagen är fortfarande här och det hoppas hon att den ska vara föralltid.

För denna flickan vet att hon aldrig kommer lämna den vackra pojken som satt där vid busshållsplatsen. Han är som prinsarna i drömmarna och som kärleken på filmerna. Det är helt underbart! Flickan får uppleva äkta kärlek..♥"

 

/ hannaswärdh'

 

Av hanna swärdh - 27 mars 2011 08:57

Klockan är framställd en timme nu, det är lite sommarkänsla + att det var soluppgång när jag vaknade :')

Sista dagen innan det är tillbaka till skolan igen och ja.. får väl ta och njuta då   

Uppdaterar inte mer förens ikväll innan eller efter bigbrother eller kanske både och, vi får se   

 

Dags att snart säga hejdå till det ganska långa håret, för på onsdag blir det kortare   (dålig webb bild, bättre bild både före och efter kommer mot veckans slut kanske, efter att jag har klippt mig dock)

bild · text
Av hanna swärdh - 26 mars 2011 14:58

 

      Vilket väder det har varit idag! Helt underbart   

Så när jag var ute och gick innan tog jag ett par bilder som jag precis suttit och redigerat, låt de tala för sig själva.

bild · text
Av hanna swärdh - 26 mars 2011 11:08

Massa solsken ute, hur underbart som helst!

Ska ta mig en promenad så snart som möjligt och kanske ta några bilder.

Har ingenting annat för mig idag, vi hörs när jag kommer in igen   

 

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards