hannaswardh

Alla inlägg under maj 2011

Av hanna swärdh - 31 maj 2011 19:46

Lång dag idag har det varit känns det som!

Vad har hänt idag då?

Jo cyklade fram och tillbaka till ekenäs, 2 mil sammanlagt ungefär! Känner mig stolt ;)

Där var vi på museum (stavning?) som handlade om industrisamhället i ekenäs förr i tiden och sen industrisamhället i helhet förr. Det var verkligen dödstråkigt men jag stod ut och faktiskt var det ju bättre än att ha lektion eller kanske inte? haha sjukt tråkigt iallafall!

Sedan spanska och därefter 80 minuters seg träslöj , fy och blä   

Nu ikväll har jag varit på stan för att tagit en runda med miccis för att prata, och råkade köpa en playsuit också.

Därefter har jag varit på min lillebrors sommaravslutning i skolan, trevligttrevligt :)

NU: DUSCHEN!

Av hanna swärdh - 31 maj 2011 07:55

Hann inte lägga upp alla bilder på bloggen igår så här kommer bilder från i lördags! :)

Delade ut kläder till barnen som ska gå fotbollsskolan i lördags på fotbollsskolansdag, medans barnlagen spelade fotbollsmatcher också :) 

              Min kusin Matilde gick balen, hur fin som helst!

De flesta bilderna tog dock min andra kusin så lånar de av henne  

        Filmkväll senare hos emmabebis för idag fyller hon år! måste skicka iväg ett sms nu kom jag på, hehe :) the last song var filmen och självklart också sedan finalen i fotboll, barcaaaaaa! <3

Grattis syster idag!         

bild · text
Av hanna swärdh - 30 maj 2011 20:13

I tisdags var a+b klassen iväg i Eksjö för att se en rättegång + besöka smålandstidningen som ni vet och här är de bilderna därifrån jag inte har visat än :)

       

Dåligt väder som ni ser var det ju verkligen dock kom solen fram lite senare men Hanna gjorde verkligen min dag! :)

bild · text
Av hanna swärdh - 30 maj 2011 19:52

Dåligt med uppdatering från min sida under denna veckan känns det som. några få enstaka korta inlägg då&då. men nu ska jag föra in massa bilder från de "senaste dagarna" till mitt usb så ska lägga upp massa bilder här på bloggen snart, vänta & se   

Av hanna swärdh - 29 maj 2011 11:11

gårdagens film : the last song,

dagen igår var bra :)

text · video
Av hanna swärdh - 27 maj 2011 16:22

dag 4 - en konstig bild

bild · text
Av hanna swärdh - 26 maj 2011 21:12

förlust med 0-1 mot myresjö

Av hanna swärdh - 26 maj 2011 16:37

dag 3 - en ny bild på dig (den nyaste)

 

- bild från 22 maj 2011

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards