hannaswardh

Alla inlägg under juni 2011

Av hanna swärdh - 30 juni 2011 16:29

  

Pretty little liars , absolut bästa serien. Den går 17:55 på 3an varje söndag om jag minns tiden rätt, men jag kunde inte vänta efter att jag hade sett den första så den blev nerladdad. 12 av 22 avsnitt av säsong 1 har jag redan sett, oups :$

bild · text · video
Av hanna swärdh - 30 juni 2011 13:33

Livet är underbart, hmm när uppdaterade jag senast? måste kolla bloggen så jag vet vad jag skrivit och vad jag ska skriva.

Igårkväll kollade jag bäcksedas alag haffa 3 poäng, vinst med 2-0 mot vilka det nu var. 

Innan dess satte jag och miccis oss i kyrkviken med jordgubbar och mys. 

Hur ser dagen ut nu då?

Ska gå förbi linn en sväng och se vad vi hittar på, blir nog mest massa tjejstunt men det funkar det också, saknar bruden!

Vi hörs :* 

Av hanna swärdh - 29 juni 2011 10:14

Kvällsrunda med miccis, underbart!

Gick förbi och kände på vättnet med fötterna också i kyrkviken, brr jag är inte taggad till något dopp i år :o

       

nyfixade naglar faktiskt :$    


härligaste sommarbilden än så länge 

s      

fail hopp :$

bild · text
Av hanna swärdh - 29 juni 2011 09:50



tuff tjej

 

min älskling emma var btw inte med på listan med bloggarna som frågade något under frågestunden, så här kommer adress till hennes blogg! :* www.justbeoriginal.bloggplatsen.se   

bild · text
Av hanna swärdh - 27 juni 2011 18:13

Efter att förkylningen är näst intill över åker jag och kollar på derby vetlanda ff - hvetlanda gif , vff tar hgem det denna gången också! Hatten är på, bild kommer :) Trivs faktiskt i det!

Av hanna swärdh - 25 juni 2011 19:46

måndag morgon, samling 

alla dessa matcher barnen spelade 


erik & john 

alva & vblademir

hanna & hilma  

vetlanda ff fotbollsskola 2011 all planering, genomgång osv          


Alla bilder från fotbollsskolan, dagarna var sega ganska tråkiga men underbara barn! :)            

Av hanna swärdh - 25 juni 2011 19:21

I want to have your shirt to bed,

see scary movies with you.

I want to hold your hand,

and kiss you in the rain.

I want to hold you and never let you go,

never let go.

I want to wake up beside you in my bed,

or sit up at nights and just think about you.

I want to talk on the phone with you,

until the money is over.

I want to play your favorite video games,

and both cry and laugh with you.   

I want to go long walks with you,

and look at the sunset.

I want to do everything with you,

because I love you


   

   

   

    

    

   

   

   

   

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Skapa flashcards