hannaswardh

Alla inlägg under augusti 2011

Av hanna swärdh - 8 augusti 2011 16:41

Eftersom att gårdagens väder orsakade hals ont vad det gäller mig så står jag över träningen idag och drar bara dit för att titta på och laddar inför dm kvartsfinal och seriepremiär efter uppehållet istället 

random bild från fotbollsskoklan   

bild · text
Av hanna swärdh - 8 augusti 2011 14:26

denna filmen älska mig blev det igår istället, jag är inte sååååå jätte käsnlig längre när det gäller att få tårar på filmer, men haha denna filmen var enorm! vet inte hur länge sedan det var jag grät så mycket :o

filmen borde typ vara obligatorisk att visas i skolan!

text · video
Av hanna swärdh - 7 augusti 2011 22:55

Idag i Lenohvda var inte vädret med oss som igår, himlen öppnade upp sig och visade sig vara ledsen. Regnet bara öste ner hela dagen, restulat? jo tack bra med ont i halsen har jag.


Nu är det dags för mig att kolla mejlen, hihi lite på gång.. 

sedan göra te och se om never say never finns på youtube hela filmen med justin bieber (eller hur han nu stavas) han är sämst, men .. det betyder inte att filmen kanske inte är bra så det ska jag låta min natt avgöra  

 

bild · text
Av hanna swärdh - 6 augusti 2011 20:54

Ingen uppdatering idag pga jag har varit iväg en bit ifrån vetlanda, i lenhovda. Sett på när lillebror och hans lag och även andra lag har lirat boll. 

jag saknar fotbollen. tränar gör jag och ja det märks på all min träningsvärk i låren!!!! 

men efter upphåll längtar jag som tusan till serien startar igen. 

minst sagt dm kvartsfinal på vitalavallen 19:00 på torsdag!

eller cup nu skulle inte sitta fel, möta nya lag så man slipper känna sig bekväm. börja om på ruta ett och försöka komma in i nytt spel motståndarna kör med, gah..

imorgon drar jag iväg från vetlanda igen för att fortsätta se på när de andra lirar fotboll i lenhovda på elitfönster cupen.


chris brown!♥ 

musik · text
Av hanna swärdh - 4 augusti 2011 22:25

       

gjorde om ett par helt vanliga jeansshorts till mina egna, nöjd? ja! 

bild · text
Av hanna swärdh - 4 augusti 2011 21:14

varför är det så roligt att skriva långa fina intressanta texter på bloggen när den är ny och nu? haha näst intill tråkigt!

fortfarande fix och trix (not) med bloggen.

Men jag giver er inlägg iallafall! :)


kom ni ihåg..?

   hur ledsen jag var över att de var sönder, och jag behövde slänga de?


men jag har nya, finare och skönare nu, ååååh så glad att kunna använda typskor till hösten igen!

       


  

bild · text
Av hanna swärdh - 3 augusti 2011 18:45

ÄNDRING PÅ BLOGGEN!

dock gör jag bara nya kategorier och raderar alla andra förutom vetlanda ff / bäckseda if för där finns alla resultat i serien jag kan kolla tillbaka på sedan 

Men att flytta ca 200 inlägg är jobbigt, så mina inlägg jag hade tänkt dela med mig av till er idag blir försenade, kanske kommer upp något inlägg iallafall senare ikväll! 

Av hanna swärdh - 3 augusti 2011 11:52

två nya skjortor och älskar de båda!


Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards