hannaswardh

Alla inlägg under februari 2011

Av hanna swärdh - 28 februari 2011 12:38

Jag har sjukt ont i halsen(!) & ryggen och så fryser jag så har ingen lust alls till att blogga så ni vet om det inte blir mer uppdatering idag , sitter hemma på håltimme och ska sen gå tillbaka till skolan, ska hem till pappa idag & kommer nog sova tidigt fast jag måste se big brother.. får ställa väcka klocka isåfall, hihi..

men vi hörs! :)

Av hanna swärdh - 27 februari 2011 15:30

Aouf jag är död! Eller nej jag lever för jag sitter här och skriver..

Men på något sett är jag ändå död, från träningen.

Den tog död på mig, borde nog inte tränat för jag är inte 100 % frisk men ändå var det bra, ah jag vet inte men jag är helt slut och det är obekvämt med kläder, duschen var för varm.. buu :(

Ska äta lite och sen åka iväg för att träffa sami bus (med familj) som kommit hit från skåne.

  

Sen när jag kommer hem händer någonting, jag vet inte vad..

och senare ikväll är det big brother och det är utröstning , wiho   

bild · text
Av hanna swärdh - 27 februari 2011 08:58

Jag bloggade ingenting alls igår som jag skulle egentligen, men gick hemifrån vid runt halv tio och kom hem runt halv åtta på kvällen & kollade på melodifestivalen med mamma och lillebror, måste bara kommentera att det blir bara dåligare för varje år!

Det är fotbollsträning sen, fortfarande lite ont i halsen så får ta det lugnt men inte tränat på två veckor idag :o pga inte varit hemma & sjuk . buhuu   

Jaja, jag bloggar mer senare förhoppningsvis för nu ska jag ta och äta en ordentlig frukost typ..   

Av hanna swärdh - 25 februari 2011 23:01

del 3.

" Det kändes inom henne som om hon redan var beroende av honom och behövde han dag som natt , bara just på något sätt, hans närhet.

Hon såg honom inte så mycket mer innan midsommarafton , dock var det inte så länge hon hade väntat för att få se han igen.

När hon kom ut genom dörren och han stod där, med nyklippt brunt hår och sina bruna vackraste ögon.

Hon minns efteråt hur hon ångrar att hon inte stannade längre vid honom.

Att bara några få gånger hon hade pratat med honom kunde betyda så mycket.

Som när de satt på matstället och bara pratade en stund, eller då på fotbollsplanen när han lekte med de små barnen.

Hon blev glad av att se det, hon tänkte på en framtid med honom.

Hon ville haft mer tid med honom den sommaren för han hade berättat att han skulle flytta, hon blev totalt förstörd ett tag.

För henne hade han redan flyttat.. till hennes hjärta.."

 

/ hannaswärdh'

Av hanna swärdh - 25 februari 2011 19:50

Ikväll ska jag sitta hemma med mamma & lillebror , jag ska väl kolla på tv.

En sak som är säker är att jag iallafall ska kolla på big brother, ingenting annat för mig.

Ikväll skriver jag förmodligen del 3 av "när kärleken tar över.."

& imorgon bloggar jag ingenting alls nästan, bu. Läsare ni måste stanna kvar iallafall :(

hihi, fast kanske blir ett inlägg på morgonen och nästan säker på att det blir när jag är hemma sen igen.

Vad är det egentligen jag gör när jag inte är på lördagarna under dagen?     


  

Paret i big brother, sjukt söta! :)

bild · text
Av hanna swärdh - 25 februari 2011 15:53

Jag är hemma, provet gick mer än bra! :D

Sen jobbade jag lite matte hemma samtidigt som jag åt frukost/lunch halv ett :$

Har inte gjort någonting annat speciellt, bara ätit middag också och senare tar jag med mig mamma & lillebror för att gå ut och gå , annars tar jag en promenad själv. Jag behöver det!

Jag vet inte vart jag lagt min usb kabel till mobilen, bu   

Men jag hittar nog den senare, hoppas jag.. :$

  

  

bild · text
Av hanna swärdh - 25 februari 2011 11:00

Snart börjar jag gå till skolan för att ha spanska prov, sedan tar jag med mig matteboken hem för att sätta mig ner & göra några tal i den som jag har missat denna veckan när jag varit ganska mycket hemma! 

Känns som om jag haft två veckors lov   

Super skönt! Och nu är jag redo för att plugga sönder (okej jag överdrev) men hålla mig kvar på samma nivå som jag var innan lovet tills påsklovet vecka 16. Det klarar jag lätt, och vecka 14,15 har vi sjuor på min skola utvecklingssamtal   

Hihi nejdå, det går bra! :)  

bild · text
Av hanna swärdh - 25 februari 2011 09:13

  

Den bikinin blev vinnaren på dagens fråga igår   

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards