hannaswardh

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av hanna swärdh - 24 februari 2011 19:00

Gick en sväng innan ner till stan förut även fast jag är sjuk, men jag behövde lite luft. Kollade runt lite i affärer och shit vad snygga bikini det har kommit in!

Det var därifrån jag fick inspirationen att kolla h&ms hemsida & ha en dagens fråga vilken som var någon favorit. (dock hade jag redan valt ut de snyggaste jag tyckte som ni fick välja emellan) och det var ganska kul men dagens fråga är ingenting jag kommer ha ofta för jag har aldrig roliga dagens frågor   

Jag avslutar röstningen imorgon och kollar vilken bikini som fick flest röster i ett inlägg, får se om jag gör det på morgonen innan skolan (om jag ska dit på morgonen) annars fixar jag det någongång under dagen, ska iallafall till skolan för att göra spanska prov . Usch så tråkigt men sånt kan behövas :(

Ha det bra!


Min kväll som är kvar ser ut såhär:

 (hänt extra nr 11, veckans) , +     

hihi litet bildspel istället för text :)


btw ska försöka hinna med tredje delen till "när kärleken tar över.." ikväll innan jag sover.   

bild · text
Av hanna swärdh - 24 februari 2011 17:19

Dagens fråga:



Jag tycker 5:an är finast :)  

bild · text
Av hanna swärdh - 24 februari 2011 13:03

stannade inte länge i skolan utan jag gjorde bara provet .

Har även gjort så det kanske kommer upp reklam ibland i inläggen som jag tjänar pengar på , hihi får se hur det går  

Och man får även fler besökare, de få jag hade på min förra blogg försvann när jag bytte, men det blir fler besökare nu också som är kul!

Det var det iallafall igår, har ingenting speciellt att göra idag, vill bara bli frisk och slippa vara sjuk så jag kan ta lite bilder och så till bloggen :(

Nu ska jag ta en dusch & sedan kolla om det finns något på tv, vi hörs!


      

två modell bilder mor min tog bakom fotografen, december 2009.  

bild · text
Av hanna swärdh - 24 februari 2011 07:50

Bra för uppdateringens skull (a)

Jag är fortfarande förkyld, lite men jag går till skolan & har prov tredje lektionen så får se hur länge jag pallar efter det. Kanske hela dagen?

Fick hem lapp om att välja till åttan & nian vad man ville ha för slöjd , så jag tog syslöjd , träslöjd är ganska kul men händerna blir så torra och man blir så smutsig :$

Vi hörs efter skolan!

Mitt öga är fortfarande svullet så tar inte bild med öppna ögon, haha men det kändes tomt utan bild så ni fick en på mig som jag tog precis nyss,

dålig webbkamera så ser jätte mörkt ut på vissa ställen, hehe (y)  

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards