hannaswardh

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av hanna swärdh - 3 februari 2011 23:01

del 1.

" En vanlig vardag och flickan hade kommit hem från ännu en skoldag och skulle sedan vidare till fotbollsträning.

Det var i april månad och bara några månader innan sommarlov. 

Flickan tog sin röda cykel och började cykla mot träningen.

Efter en bit cyklade hon förbi en busshållsplats , där en bekant pojke satt, men inte ensam.

Flickan blev som förstelnad utan att veta varför, hon vände huvudet lite snett bakåt och smygtittade på pojken.

Det var massa tankar i huvudet tills flickan kom till fotbollsplanen då hon glömmer det mesta.

Efter en lagom lång träning cyklade hon tillbaka hem och när hon kom till samma ställe satt han kvar, fortfarande inte ensam.

Flickan blev som förstelnad igen men förstod inte varför.

Var det kanske kärlek vid första ögonkastet?

Eller ja, i alla fall första ögonkastet hon tittade något extra på den där pojken.."

 

/ hannaswärdh'

Av hanna swärdh - 3 februari 2011 21:46

Jag vet min uppdatering är sämst och det är det enda jag klagar på men mycket läxor & prov har varit, & matte prov imorgon så vi får se hur det går :)

Jag har inga bilder på pappas dator & ingenting speciellt att skriva om fast imorgon är det helg, underbart! vi får se om min syster hör av sig eller inte, fotbollsträning på söndag iallfall , älska!   

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards