hannaswardh

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av hanna swärdh - 15 februari 2011 18:26

Inställd fotbollsträning idag på grund av vädret, aouf jag vill springa   

Så idag har jag bara suttit hemma och inte gjort någonting, imorgon vet jag heller inte vad jag ska göra, bra hanna, bra!   

Nej det är egentligen inte bra :(

Ska dra mig mot pappa nu, uppdaterar imorgon

  

bild · text
Av hanna swärdh - 15 februari 2011 10:11

    

     

  

     

     

Lite fotbolls bilder med världens bästa tjejer ♥

Av hanna swärdh - 15 februari 2011 09:44

Jag är vaken och ska snart gå mot mamma för att befinna mig där innan årets första uteträning med fotbollen är för mig, dock var det förra tisdagen också men hade ont i revbenen/bröstkorgen [?] hehe..

Känner mig faktiskt inte alls taggad :o fast det är beroende på

-all snö ute

-kylan

-fortfarande träningsvärk från träningen i söndags!!

fast vi kör mest styrka inomhus, hihi   

Bloggar möjligtvis ett inlägg till före eller efter träningen för den är inte förens kvart i sex typ. :)

  

btw såg denna filmen igår kväll som var bra faktiskt! :)

Dock vet jag inte hur gammal den är, lite mycket slagsmål kanske, haha men annars var den spännande, ganska ledsam vid vissa tillfällen   


bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards