hannaswardh

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av hanna swärdh - 2 februari 2011 14:35

    

söta systrar   

bild · text
Av hanna swärdh - 2 februari 2011 14:22

Kort skoldag idag och det är skööönt! Resultatet på so & no provet jag hade förra veckan var vg- & mvg.

Ingenting mer att skriva om skolan tror jag förutom att jag ska bara plugga so , spanska och engelska läxa idag efter att jag har kommit hem till pappa, antar jag.

uppdateringen är dålig när jag är hos pappa, blir alltid bättre när jag är hos mamma för mer tillgång till data men ja :)

E.M.D – Save Tonight (spotifylänk), någon låt vi börjar sjunga på kören..

btw pratade med musikläraren och han sa att det fanns sångpedagog på musikskolan i vetlanda, så ska nog dra mig dit & boka någon tid för att prova på , underbart! :')

syster kommer möjligtvis i helgen, saknar henne.

bild från i somras   

bild · musik · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards