hannaswardh

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av hanna swärdh - 9 februari 2011 20:16

En jobbig dag att se fram emot imorgon (?) njaa..

Men iallafall, jag börjar som vanligt vid fem i halv nio, slutar skolan vid halv fyra.

Kommer hem , äter & fixar lite sen vid klockan sex imorgon kväll ska jag tillbaka till skolan och stanna där tills nio för att ha lektioner, so svenska och no.

Hela skolan är där, alla lärare och de flesta föräldrar = kaaaaaauos!

Det jag egentligen ville komma fram till var att jag får se om jag hinner blogga emellan allting imorgon, något bildinlägg eller något liknande ska jag försöka hinna :D

Och vi är lediga på fredag bara för vi går i skolan imorgon kväll så då ska jag gå upp tidigt iallafall (!) för att vara med min lillebror i skolan, aw gulligt av mig   

  

So , musik & spanska är proven som kvarväntas i februari som finns upplagt på internet iallafall, ett av de blir jag av med imorgon skööööönt!


Och jag har lov från och med imorgon, detta kommer vara perfekt!   

Långt och obetydelsefullt inlägg, sängen ropar, godnatt :*

 

bild · text
Av hanna swärdh - 9 februari 2011 14:15

Jag är hemma från skolan & idag är det bara plugg som gäller,

det har varit sol heeela dagen idag och jag provade använda min skinnjacka(och snacka om att det var underbart! Knappt kallt heller, om max 4 veckor kommer den vara på varjee dag, hihi! :D

  

  

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards