hannaswardh

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av hanna swärdh - 13 februari 2011 18:22

Fotbollsträning innan, hur skönt som helst!

Inget speciellt att göra ikväll, så ska duscha & plugga lite till mysik provet veckan efter lovet så jag slipper göra det på lovet och i början av veckan då skolar börjar, det blir säkert så mycket då   

+ så ska jag läsa ur boken jag lånade i skolan, den verkar riktigt bra!   

jag hittade batterier till kameran, hihi   

bild · text
Av hanna swärdh - 13 februari 2011 09:35

En bild påväg till skolan.

 

Palla att det skulle börja snöa efter att all snö hade försvunnit (det vita är inte snö på bilden utan bara frost[?] från kylan)

Men solen är framme & var det igår så hoppas det försvinner igen   

stor diss till snön!   

bild · text
Av hanna swärdh - 13 februari 2011 09:09

Blev bara en låt som dagens uppdatering igår, oups :$

Jag har varit vaken sedan åtta, vilket är riktigt tidigt! fast i och för sig så somnade jag runt tolv också.

Fotbollsträning kvart över ett sen så efter denna uppdatering ska jag göra en riktigt bra frukost, inte bara en mugg te typ som vanligt.

Nej, kalorierna ska inte ta över min hjärna!

btw jag som hade kamera denna veckan, så hittar jag inte batterierna     

men det får jag ta och fixa, hihi imorgon är det alla hjärtans dag , gulligt (a)

Möjligtvis åker jag och min familj till Nässjö för att äta middag med min låtsas syster och hennes man.   

  


bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards