hannaswardh

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av hanna swärdh - 7 februari 2011 19:44

  

Ingen stor skillnad på håret, men en början :D

bild · text
Av hanna swärdh - 7 februari 2011 19:21

Oupsi, ganska sent första inlägg idag men har inte hunnit blogga, kom hem från skolan, hämtade saker hos pappa så nu är jag hos mamma i en vecka, spelade jag lite the sims 2 (hehe...) och sedan åt & duschat precis.

Har med kamera nu så får väl se om det blir lite mer bilder till bloggen, vem vet? :)

- plocka i ordning på rummet

- göra inbakade flätor så håret blir lockigt tills imorgon (länge sen)

- läxor med te framför tvn!

- (någonstans mitt i allt blir det en bild på mitt nyslingade hår, dock kommer bilden vara dålig men pallar inte ta ny)


hehe min kväll blir detta, trevligt   

en bild jag tog i vintras, eller är det vinter fortfarande? (a)

SNÖN BÖRJAR IALLAFALL GÅ BORT OCH DET FINNS NÄSTAN INGENTING KVAR!!! :DDDD  


bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards