hannaswardh

Alla inlägg under februari 2011

Av hanna swärdh - 22 februari 2011 13:21

Bloggade ingenting igår, är sjuk och det var väl igår jag blev det pga bebisen som smittade mig på bilden (inlägget nedan) och det är någon som frågade i skolan vem det var så jag kan svara;

Det är min kusins barn   

Var ju i skåne i helgen där jag har en liten del av släkten,

vad annars?

Uppdatering kommer nog vara dålig denna veckan pga två prov, so läxa bl.a också :/


Av hanna swärdh - 20 februari 2011 17:38

Jag är hemma efter två underbara dagar i skåne :)

Skulle nog viljat stanna någon dag extra men får åka ner dit snart igen istället & nu ska jag ta och tagga skola imorgon!   ( -.- )

två prov i veckan står också på listan :(

Ingenting speciellt att skriva, blir säkert en dagens outfit imorgon.

  

bild · text
Av hanna swärdh - 19 februari 2011 08:10

Första och sista inlägget för idag blir det, sitter här med en kopp te och om ca tjugo minuter hämtar mamma mig och min lillebror här hos pappa för att sedan åka vidare till hässleholm, fint!

Stannar där tills imorgon så kommer hem & bloggar då, men hinner nog inte komma hem till fotbollsträningen pga att den är så tidig, buu   

Men får hoppas på att det blir träning på tisdag då och att den inte blir inställd, ni får ha det så bra!

Av hanna swärdh - 18 februari 2011 09:21

     

  

Hehe det blir bara dessa två bilder, skäms nästan så fula vissa blev (a)


Från småbarn till tonår, jag håller dig fast!   

bild · text
Av hanna swärdh - 18 februari 2011 09:12

Hade en mysig kväll igår med hanna, blev aldrig zonen.. Inte riktigt min grej   

Så jag gick ner till henne och sen stannade vi där, kollade film & pratade. Tjejen är underbar!   

Jag hade med mig kameran så det blev lite bilder också som ni får i nästa inlägg, imorgon ska jag till skåne och träffa min moster bl.a så ska försöka köpa nya batterier idag så det räcker till kameran för hanna & jag tog nog slut på de jag satte i igår, jag hittar inte de laddningsbara batterierna , buhuuu   

  

män som hatar kvinnor var filmen vi kollade på, aouf lite läskig (a)

bild · text
Av hanna swärdh - 17 februari 2011 16:32

  

  

Av hanna swärdh - 17 februari 2011 10:04

Blev inget speciellt inlägg igår förutom bilden på lisa / www.lisaplace.devote.se - grym!

Idag händer ingenting speciellt, kväll tar jag med mig malmlöf så vi går ner till zonen (fritidsgård), bara tjejer där varje torsdag kväll, mycket bättre   

Fram tills dess är jag hemma, får väl ta och städa och dunka musik nu när jag är ensam hemma, ni får ha det bra!   

Av hanna swärdh - 16 februari 2011 11:38

  

beautiful'

Lisa Olsson, vilken tjej!

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards