hannaswardh

Alla inlägg den 3 april 2011

Av hanna swärdh - 3 april 2011 21:01

Pluggat hela dagen idag och jag är pluggtrött innan nästa vecka ens har börjat , har haft ansiktsmask & duschat och nu ska jag kolla på bigbrother innan jag sover fast jag är nästan säker på att jag somnar i soffan. Vi hörs imorgon efter jag har kommit hem från skolan, ätit, hämtat grejer från pappa till mamma, varit på stan osv   

 

bild · text
Av hanna swärdh - 3 april 2011 20:37

 emmaaa ♥

 

 

älskade hannaa fjorton år! ♥

    

 

Tack för kvällen min fina!

bild · text
Av hanna swärdh - 3 april 2011 09:24

Har suttit på en liten data här i familjen de senaste dagarna så har inte kunnat kolla statistiken för orkar inte ladda hem så man gör det men nu när jag kollade blev jag glad, det är som det brukar fast lite mer vissa dagar, hehe jag kanske ska sluta blogga för att få besökare?   

Nejdå det vill jag verkligen inte, men kvällen igår hos malmlöf var super trevlig faktiskt.

Har väl några stycken bilder som jag kan lägga in sedan när jag har lilla datorn (usb:n funkar inte till denna) haha   

Nu ska jag plugga kemi och äta frukost, ha det bra !

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards