hannaswardh

Alla inlägg den 10 april 2011

Av hanna swärdh - 10 april 2011 19:56

före:

 

efter:

    

Låt bilderna tala för sig själva! jag har iallafall orkat städa det stökiga bordet med smycken och smink, hehe så nu känns det lite fräshare :$ 

Har inte börjat med läxan än så det får jag ta och göra efter att jag har duschat , oups läxan är tills imorgon.. Inget mer att säga än att det var sjukt skönt väder idag och det var varmt med bara linne ute! :o (tro inte att jag är dum och gick bara i linne men jag skulle ut i garaget och hämta hammare.. hehe..)

Jag uppdaterar innan/efter skolan eller imorgon kväll , ha det bra!   

bild · text
Av hanna swärdh - 10 april 2011 11:16

   serien i år, inte exakt vad jag hoppats på men det blir säkert bra!    (dålig bild)

+

 

Ledare på fotbollsskolan i år, fotboll och små ungar, hihi underbart :$

Längtar något enormt efter sommarlov!


Av hanna swärdh - 10 april 2011 10:28

Blev ingen uppdatering igår men var inte hemma under dagen , helt underbar dag! ♥

Idag har jag än så länge ätit frukost och kollat på barnprogram med min lillebror, naaw :$ Ska försöka få tag på min pappa och se om vi kan hämta ut mina vetlandaff/bäcksedaif kläder idag med , annars ska jag plugga på idrottsläxa och rita, hehe har varit sugen på att göra det hela morgonen   

får så om något blir på gång här i bloggen, det får tiden avgöra  


/ btw , håller även på att fixa en ny header, redan trött på min gamla så denna gången får det bli en mer neutral men behöver nya bilder känns det som :] 

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards