hannaswardh

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av hanna swärdh - 10 mars 2011 21:04

Vilken träning :o Snö , regn & kyla men det handlar om fotboll, det går att ignorera vädret ♥

Ingenting att göra ikväll, ska träna lite spanska glosor om jag ens har med mappen för alla som var i boken fanns inte att öva på internet, oupsi :$


  

   (bild lånad av www.tiepamandahh.blogspot.com)

Detta är annars vad jag väntar på, vi hörs imorgon!   

bild · text
Av hanna swärdh - 10 mars 2011 14:22

Ska iväg och träna fotboll ikväll igen och egentligen är jag inte på blogg humör men jag uppdaterar iallafall, bara för att liksom.. Men det blir säkert ingen mer uppdatering idag, eller jo kanske om jag orkar, behöver göra några tal i matte boken också för att klara av de högre betygen på matte provet på tisdag, bu :(


btw tänkte ha frågestund snart, nu , snart!? skitsamma, någon gång iallafall men jag vet inte riktigt..

  

stort frågetecken till det, hihi (a)

bild · text
Av hanna swärdh - 10 mars 2011 10:17

  

gjorde ett litet collage med söta toppar från h&m, åh vad jag vill ha sommar nu!

Jag som trodde våren var på väg, skinnjackan funkade iallafall i 2 dagar men vad händer när jag går hem från skolan igår? Jo.. regn och snö nu, diss till det!   

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards