hannaswardh

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av hanna swärdh - 19 mars 2011 17:41

åker snart till min farmor för att äta mat och umgås, stannar nog där hela kvällen och kommer hem sent och imorgon har jag fotbollsmatch och vi ska träffas redan kvart i elva så hinner nog inte blogga innan dess men imorgon eller ikväll om jag hinner förmodligen så får ni kvällens outfit :)

Av hanna swärdh - 19 mars 2011 09:56

Kärlek till dig älskling.

Om jag bara kunde förklara dig med ord. Allt jag beskriver med ord är inte ens en tjugondel vad det egentligen betyder för det handlar om dig!

Jag ska kämpa för att aldrig bli lämnad.

Om du tittar upp i himmlen och du säger vad du ser så ser du ditt namn inristat och det betyder att du är allt i min värld.

Du är den som hindrar allt i min väg.

Får mig att välja något som jag verkligen behöver då är det du ända tills livet är över.

Du kan peka på saker så ger jag dig det för allt du vill ha vill jag ha med.

Det är bara du som finns i mina tankar, och när du kysser mig så stannar mitt hjärta.

Om du någonsin känner att du verkligen är ensam så läs detta och sätt dig och vänta, jag lovar och jag längar efter dig och jag ska kämpa för att aldrig lämnad!

Du är allt för mig.

Du är den kärlek som är svår att få tag på, men vi låter det var så för..

Du och jag, jag och du, bara vi!

Att titta på ditt leende, det känns som det finns bara i drömmen.

Om vi blickar tillbaka på minnen vi skapat och på allt som vi har och allt som vi klarat så vet vi att vi mår bäst med varandra, så låt oss leva tillsammans tills våra hjärtan stannar. 

Du och jag föralltid är något jag väntar mig för baby du ska veta att

jag älskar dig.


bild · text
Av hanna swärdh - 19 mars 2011 09:31

Tänkte egentligen bara skriva godmorgon, vaknade tidigt idag men somnade nästan direkt efter big brother, skol trött! var nog vad jag var och vad jag är, usch bara två dagar kvar av helgen, och bara en sen natt man kan vara vaken och på måndag är man tillbaka där.. dags att ta tag i läxor & skolarbete.

Men något som gjorde mig riktigt lycklig när jag vaknade var solen, himmlen är ju helt moln& dimm fri! Solen lyser starkt in i rummet , åh det är underbart!

Vill ha dig vid min sida just nu, men inte bara nu utan också föralltid!


btw film trailern jag la upp igår funkar tydligen inte men ni ser iallafall vad filmen heter   


 

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards