hannaswardh

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av hanna swärdh - 15 mars 2011 08:25

Hade inte tänkt att blogga så mycket nu under frågestunden (okej det ska jag inte) men detta inlägget blir det och några till förmodligen. Kunde verkligen inte hålla mig att inte uppdatera något inlägg men fixar & trixar lite med svaren till frågestunden för det ligger ju litelite praktiskt arbete i det hela för att det ska bli så bra & inspirerade svar som möjligt   

Igår hade vi kondition hela idrottslektionen fast det var bara en halv timme efter uppvärmning , snack osv men då skulle vi springa en runda på 850 meter så många varv som vi orkade, skit skönt var det! såna idrottslektioner gillar vi, även fast jag tog det ganska lugnt pga knät & halsflusen jag hade

Har sovmorgon (dock glömde jag det och gick till skolan först) hehe men nu sitter jag hemma sen är det matte prov direkt när jag kommer till skolan idag, lite snabbt hur mina tre närmsta dagar ser ut kan jag ta också så det finns inte mycket tid iallafall för uppdatering.



Tisdag (idag) - skola, plugg, träning plugg


Onsdag - friskis & svettis i skolan (aktivitetsdag) , massa plugg till so prov på torsdag


Torsdag - skola, plugg, träning & mer plugg.


Har alltså matte prov, so prov , spanska & engelska läxa denna veckan. Egentligen inte så mycket men det är lite tajt om tid pga träning och skola också.

Lååång onödig text men behövde skriva av mig, hihi ni får ha det bra!   

  


bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards