hannaswardh

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av hanna swärdh - 23 mars 2011 18:55

Redan börjat kika på klänning jag vill ha sista dagen i skolan nu innan sommarlovet, letar efter en ganska gullig så fastnade för dessa två.

Nu får ni hjälpa mig att tycka till & kommentera   

Dagens fråga: Vilken av dessa klänningar tycker ni är sötast?   

 

bild · text
Av hanna swärdh - 23 mars 2011 18:24

Kort sammanfattning (ungefär) utav det hela, jag vet det är dåligt med uppdatering på vardagar med det är skola, träning och läxor för min del.

Har varit i skolan idag, sedan ätit och tagit en liten promenad. Innan big brother börjar ikväll ska jag ha tagit upp läxorna, dock är jag ute i god tid denna veckan så behöver inte plugga ihjäl mig + att min elevens val lektion är inställd imorgon så får välja spass istället, dvs där man gör läxor.    


Om jag inte skrev det igår så är det så att någon timme efter träningen fick jag bekräftat att jag fick vara med 96orna på match imorgon, underbart !

Samlingen är redan kvart över fem och slutar halv fyra så det är bara att gå hem och äta, tagga och sedan åka! :) Känns ganska säkert att det blir förlust men så ska vi inte tänka så ska göra vårt bästa för att det blir en vinst!

Korsberga U17 - VFF/BIFF F96

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards