hannaswardh

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av hanna swärdh - 11 juli 2011 16:23

ni bestämmer vad jag bloggar om

okej nu kör vi fortsättning , är ju hos mamma nu så nu kan jag visa rummet hos mamma också

                   

bild · text
Av hanna swärdh - 11 juli 2011 15:55

       

Innan jag åkte till mamma (är här nu) så gick jag ut en sväng till förrådet utanför pappas hus, där jag hittade denna väskan som är mammas! minst 20 år gammal hehe och jag kan lova att den ska komma till användning igen, för jag gillade den. synd bara att bandet var bortklippt så man inte kan hänga den över axeln :/

får väl försöka hitta något liknande band i någon butik och sy fast själv, om det knappt inte finns något i liknande färg , varför inte häfta fast några bronsfärgade nitar? jag är smart!


ha det bra! 

bild · text
Av hanna swärdh - 11 juli 2011 10:20







   

linne 49.50:- 

 

linne 49.50:-

 

topp 149:-   

     

topp 49.50:-

 

linne 34.50:-

 

frans linne - 149:-

 

linne 39.50:-


lite söta/snygga/fina/coola linnen till varma sommardagar! :)

de flesta billiga priserna är bara på h&ms hemsida, de har lite mer rea där än vad h&m affärerna har möjligtvis    

bild · text
Av hanna swärdh - 11 juli 2011 09:56

statistiken går nedåt igen, ey stanna här! hehe jag lovar mer uppdatering   

haha asså jag har tänkt på en sak.. "" eller har jag skrivit det här förut? aja whatever den där smileysen (förlåt min stavning för smileys, jag stavar olika varje gång och vet inte det rätta, tror jag..) men tillbaka till samtalsämnet, den där smileysen ser så fjäskande ut? jag pallar aldrig göra den för att det ger fel intryck av inlägget typ..hehe detta var en av några enstaka gånger.

Jag vet knappt vad jag skriver om, vågar knappt läsa vad jag skrivit ännu för jag kommer ändå inte fatta, skriver typ samma sak 10 gånger men kommer ändå inte till vad jag ville komma fram till?! hehe

när det gäller att förklara, återberätta , beskriva saker osv är jag USEL!

ja hanna, du är usel när det gäller det.

-tack jag vet


överenergi? ja! varför? jag erkänner.. jag var trött när jag vaknade , var tvungen att ta en kopp kaffe så jag blir piggare.

och nu återstår de två nackdelarna.. 

1. jag har överenergi

2. det smackar INTE GOTT!

måste göra en kopp te istället (a)

/care tänker ni? ja det skulle jag också gjort  

hehe förlåt för mitt inlägg, som säger noll,noll,noll,noll.

   

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards