hannaswardh

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av hanna swärdh - 2 juli 2011 23:48

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: neutrala färger
färg 2: starka färger
färg 3: gammaldags färg


I ÅR HAR DU: 
Lärt känna en ny vän: ja.
Fått ditt hjärta krossat: nej.
Träffat någon som förändrat ditt liv: förra året, men min prins är kvar hos mig och förändrar saker och ting sakta men säkert till bättre dag för dag ♥ 
Fått reda på att någon har pratat om dig: självklart, någon säger väl alltid något, vad som helst ?
Kysst en kompis: min pojkvän är min bästa vän så ja ♥


BLANDAT: 
Vill du ändra ditt namn: njae.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: firade det lite med familjen förmodligen.
Vilken tid vaknade du idag: 06:00
Vad gjorde du igår runt midnatt: smsade innan jag skulle sova.
Någonting som du längtar till: 9 juli 2011 som ligger närmast att längta till just nu , ett års dag! ♥
Senaste gången du träffade din pappa: några minuter sedan.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: flytta från vetlanda kanske.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: tror inte så.
Vad gör dig irriterad just nu: ingenting, jag är lycklig.
Långt eller kort: långt.
Vad gillar du gällande dig själv: att jag fått bättre självförtroende.


DIN FÖRSTA:
Operation: inte gjort någon ännu.
Piercing: öronen? om inte det räknas så läppen jag fixade själv men hade aldrig smycket i sedan dagen efter ens.
Tatuering: har inte gjort någon, skulle isåfall skriva in tatuering med min man(♥) och mina barns namn.
Bästa vän: pojkvännen enkelt ♥
Sport: gymnastik. 
Husdjur: marsvin tror jag.
Vaccination du minns: svininfluensan eller hur det stavas. om det ens är en vaccination(?)
Förälskelse: babe ♥.

Alkohol du drack: dricker inte...

 Tatueringar!!

Av hanna swärdh - 2 juli 2011 22:24

efter att inte varit hemma på drygt ett halvt dygn och trött som jag är lägger jag mig här i sängen med mjukis kläder, tar en något att äta tillsammans med ett glas vatten och fixar bilder till mitt usb, känns bra! blivit ganska mycket på sistonde vilket jag är stolt över :]  

bild · text
Av hanna swärdh - 2 juli 2011 21:22

efter många veckors väntan på att inskaffa mig en earcuff har jag äntligen gjort det, innan dess har jag bara användt den jag gjorde själv men det dög, nu inväntar jag nästa som glitter affären ska inskaffa då det hänger ett kors!  

bild · text
Av hanna swärdh - 2 juli 2011 20:34

Dagen har varit underbar , bortsett från att jag varit lite vilse ensam i en sådär ganska främmande stad, med blixtrar och åska inte alls långt ifrån och regnet öste ner. Men dagen i helthet perfekt! kollat på fotboll med 3 poäng till laget jag hoppats på & allmänt mysigt , i love you boy

     med dessa två egobilder försöker jag visa hur lycklig jag är, hehe hoppas jag lyckas för jag är verkligen världens lyckligaste    

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards