hannaswardh

Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

23:48

Av hanna swärdh - 2 juli 2011 23:48

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: neutrala färger
färg 2: starka färger
färg 3: gammaldags färg


I ÅR HAR DU: 
Lärt känna en ny vän: ja.
Fått ditt hjärta krossat: nej.
Träffat någon som förändrat ditt liv: förra året, men min prins är kvar hos mig och förändrar saker och ting sakta men säkert till bättre dag för dag ♥ 
Fått reda på att någon har pratat om dig: självklart, någon säger väl alltid något, vad som helst ?
Kysst en kompis: min pojkvän är min bästa vän så ja ♥


BLANDAT: 
Vill du ändra ditt namn: njae.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: firade det lite med familjen förmodligen.
Vilken tid vaknade du idag: 06:00
Vad gjorde du igår runt midnatt: smsade innan jag skulle sova.
Någonting som du längtar till: 9 juli 2011 som ligger närmast att längta till just nu , ett års dag! ♥
Senaste gången du träffade din pappa: några minuter sedan.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: flytta från vetlanda kanske.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: tror inte så.
Vad gör dig irriterad just nu: ingenting, jag är lycklig.
Långt eller kort: långt.
Vad gillar du gällande dig själv: att jag fått bättre självförtroende.


DIN FÖRSTA:
Operation: inte gjort någon ännu.
Piercing: öronen? om inte det räknas så läppen jag fixade själv men hade aldrig smycket i sedan dagen efter ens.
Tatuering: har inte gjort någon, skulle isåfall skriva in tatuering med min man(♥) och mina barns namn.
Bästa vän: pojkvännen enkelt ♥
Sport: gymnastik. 
Husdjur: marsvin tror jag.
Vaccination du minns: svininfluensan eller hur det stavas. om det ens är en vaccination(?)
Förälskelse: babe ♥.

Alkohol du drack: dricker inte...

 Tatueringar!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna swärdh - 28 september 2011 16:27

nu mera finner ni mig hääääääääääär! tack alla fina läsare för att ni varit med mig här i nästan ett år! puss ...

Av hanna swärdh - 4 september 2011 07:24

Tävlingen är nu avslutad! Vinnarna blev: Philip Andersson & Edden Myrholm Berggren.     Ni andra har fått ett mejl med rabattkod på hela deras sortiment! Jätte kul att ni tog del av tävlingen    ...

Av hanna swärdh - 3 september 2011 13:36

vinst med 0-1 mot myresjö vetlanda ff / bäckseda if ♥  woooooopwoop vi är klara för serieseger! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥&hear...

Av hanna swärdh - 2 september 2011 07:49


  ååh, ta vi hem 3poängaren från myresjö på fredag är vi klara för serieseger hur det än går i resten av matcherna, så lycklig.   Hoppas på serieseger nu för tredje året i rad!  ...

Av hanna swärdh - 2 september 2011 07:40


ny månad, nya upplevelser.  

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards