hannaswardh

Alla inlägg under juli 2011

Av hanna swärdh - 24 juli 2011 15:14

 

Av hanna swärdh - 24 juli 2011 14:25

      Skänker en tanke till alla som gått bort eller blivit skadade i Norge eller på ön utanför, hemskt!

♥ 

Av hanna swärdh - 24 juli 2011 12:42

Vaknade runt kvart över nio idag, woho applåder till mig! lite senare en vanligt, lyckas jag sova till halv tio-tio är det perfa! 

Gick en lagom snabb runda till pappa och är här några timmar nu på förmiddagen, sedan hem till mamma igen.

Åker till pappa imorgon och stannar i två veckor, och imorgon får jag träffa världens finaste också, längtat? Jaaaaaa! :')♥♥♥

 

Av hanna swärdh - 23 juli 2011 18:56

   

Av hanna swärdh - 23 juli 2011 17:49

Segt att ladda upp massa bilder när datorn är seg och det är många bilder som väntas laddas upp.. gah men sen slipper jag det ett tag igen   

Av hanna swärdh - 23 juli 2011 15:38

Hihi jag är så glad att jag kan bära det finaste halsbandet igen♥

Den andra kedjan hade börjat rosta så fixade en ny och tog även genomskinligt nagellack över halsbandet så inte det också börjar rosta. Tips! Men det finaste korset har inte rostat på framsidan ännu där diamanterna sitter :')

Glad glad glad! Har inte kunnat använda det på flera veckor för jag inte vetat hur jag ska göra, det går ju inte att gå runt med en röd/brun/svart rostig kedja som kliar, nej men nu så ♥♥♥♥♥♥ 

bild · text
Av hanna swärdh - 23 juli 2011 08:11

Vaknar så grymt tidigt varje morgon , igår runt sju?! :s och nu vid åtta, fast i och för sig så får man mycket gjort under dagen. Hellre vakna sjukt tidigt än sjukt sent och sover bort hela sommarlovet 

Och nu är det dags för mig att göra det jag saknat mest när vi varit i Hässleholm. Läsa alla bloggar jag läser! fast hehe... har nästan redan kikat in på alla men nu ska jag gå igenom min lista med alla bloggar jag följer och kika in på de i lugn och ro. Hoppas på lite inspiration!

också var det det där med alla mejl, yes... 

Av hanna swärdh - 22 juli 2011 11:49

   

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards