hannaswardh

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av hanna swärdh - 3 maj 2011 20:13

  

Det ska inte vara länge kvar nu gumman,

det ska vara du & jag varje dag precis som förut.

Det är så jag vill ha det, och det är så du vill ha det.

Jag har insett att jag inte klarar mig utan dig, precis så som jorden inte klarar sig utan solen.

Jag älskar dig, syster.

bild · text
Av hanna swärdh - 3 maj 2011 19:48

Medans alla (okej iallafall ett x antal) människor ifrån Vetlanda sitter ute och fryser ihjäl för att kolla på speedway sitter jag här hemma i värmen fast jag kom nyss hem efter att ha gått en runda och fyllt på pengar på mitt busskort , det var mest bara för att komma ut en runda och få lite luft som jag inte fått så mycket idag bortsett från till och från skolan (vilket är 30 meter kanske?) En varm dusch så snart som möjligt sedan läxor och därefter big brother!

Ganska så bildlösa inlägg den senaste tiden, ska haffa mig några imorgon i skolan på mina kära vänner hehe hoppas jag.. Kan iallafall inte visa mig på bild någonstans nu de närmsta dagarna (förhoppningsvis bara tills söndag) så det kan bli lite outfit bilder och så sedan, fast det kan det ju nu också i och för sig om jag skär av ansiktet på bilderna. :$ Vaknar jag upp med huvudet fullt av inspiration på kläder imorgon så blir det nog en outfit bild, hihi   

 

5 prov på 3 veckor, yes.. eller inte.. vad har man nu att se fram emot?

Att spela årets seriepremiär och att träffa min finaste, vackraste , underbaraste! :')

bild · text
Av hanna swärdh - 3 maj 2011 16:41

Från ingenstans vann jag 100 kronor pressentkort på bubbleroom (klädbutik på nätet) Raderade mina mejl men kollade snabbt igenom de som låg bland raderade och såg detta "glöm inte hämta ditt pris.." typ , hehe tänk så hade det varit något av de andra prisen på högersida på bilden ovan.

En semester resa , iphone 4 eller systemkamera hade inte suttit fel!   

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards