hannaswardh

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av hanna swärdh - 16 maj 2011 21:32

  två bilder på morgondagens outfit, förmodligen kommer bilder när jag har på mig det också ,så man ser lite bättre  

(dags att börja använda mina låga vita tygskor och de högre ljusrosa tygskorna nu..?!)

De vita låga får det bli imorgon iallafall (y) 

bild · text
Av hanna swärdh - 16 maj 2011 21:23

            

Vetlanda ff / bäckseda if 

bild på våran overall som jag beställt får ni bild på imorgon btw Det är så vackert med grönt & svart!

Av hanna swärdh - 16 maj 2011 21:09

Nu som först kan jag äntligen sätta mig ner och sätta på musiken och bara njuta av lugnet. Fullt upp idag! Först skola, sedan hem och äta därefter åka till vitalavallen för att ta lagfoto och sedan en stenhård träning trodde jag hehe.. min arm är inte 100% som den ska sedan skadan med 96laget förra helgen, så får se. Jag och några av mina kära vänner har några få bilder jag lägger upp i ett inlägg senare som vi tog innan fotogaferingen. Har tänkt igenom några inlägg till bloggen idag & imorgon som kommer upp och efter att jag publicerat två inlägg till efter detta ska jag ta en skön dusch och sedan sätta mig framför teven med en kopp te! ♥

    

Dessa undebara skor, tog jag för cirka 15 minuter sedan och la de ner bland sopor för att slänga. Efter många om och men bestämde jag mig faktiskt för att göra det! De är ingenting att ha längre, men de har varit med mig i ca 1 år för som sagt.. de var beroendeframkallande, ett helt par vanligt vita tygskor men ja så är det faktiskt. Här sitter jag och skriver om ett par skor , som om hela världen går under för att de är så sönder men ja så är det. (nästan) Jag har ju iallafall en bild på dem nu, vila i frid ♥ haha okej lite att överdriva

Mysigt att de är lagom mycket smutsiga också efter orientering i skolan idag   

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards