hannaswardh

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av hanna swärdh - 19 maj 2011 16:07

Skönt att vara hemma från skolan, utan läxor! Denna veckan är inte så stressig så jag är hur lugn som helst och kan tänka på saker som berör mig istället för bara pluggpluggplugg! Yes precis när min vänstra arm hade läkt nästan fick jag en smäll igår på matchen på höger armen så den är svullen nu , skit najs.. eller inte! Men det blir träning iallafall för att sträcka ut på musklerna som kom till användning igår, känner mig så sjukt stel idag. Sedan ikväll och imorgon sista skoldagen denna veckan är det att tagga REJÄLT inför seriepremiär senare under kvällen, bättre fredag går knappast att få. Antingen fotboll eller världens bästa :')

Random bild från någon av kvällarna jag och miccis spelar monopol, kan inte säga annat än att jag är bäst på det hehe   

bara för att inlägget inte skulle bli bildlöst 


bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards