hannaswardh

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av hanna swärdh - 6 maj 2011 23:24

Helt ändrade planer inför helgen, (lördag & söndag) men mycket bättre, slipper stressa från match , vidare och så! Blev ingen match med mitt 97lag på söndag men tagga inför match med 96orna imorgon istället går lika bra.

Vi åker ett x antal mil ifrån Vetlanda iallafall och spelar boll för fulla muggar! (eller hur man brukar uttycka sig konstigt) hehe sen blir det mer uppdatering under dagen absolut men sitta ute på trädgården imorgon är inte fel om det är lika underbart väder som i eftermiddags. Solen sken in super varmt genom fönstret i vardagsrummet när jag låg där i soffan, as gött :D

Nu ska jag ta och förbereda frukost tills imorgon så jag slipper gå upp så himla tidigt, orkar inte :$

Av hanna swärdh - 6 maj 2011 19:34

nu äntligen är bloggen klar, kanske fixar något litet någon dag men det är inget man tänker på. Hehe mycket färger så känner mig som tre år men nej då lite gulligt & somrigt hihi   

Beger mig hemifrån imorgon vid ca kvart över åtta för att gå till samlingen kvart i nio, sedan är det match med 96orna som gäller och därefter tåg direkt och träffa bästa!♥

En dagens outfit kommer möjligvis imorgon på morgonen om jag hinner osv, idag har det inte hänt något speciellt förutom att det är allmänt superskönt med helg igen efter prov. Nu återstår dock två prov nästa vecka och sedan prov veckan efter igen..?

Varit och handlat lite med familjen och målat naglarna i den där färgen:

det var egentligen att hela bloggen ungefär skulle vara ljusblå/turkos men ändrade mig och hade alla möjliga färger men ganska stor del av bloggen är iallafall sådan färg :) Nu ska jag ut och spela lite fotboll med lillebror sedan mysa i soffan med mamsi & lillen     

bild · text
Av hanna swärdh - 6 maj 2011 07:21

Mjao, min blogg ser riktigt ful ut nu, färglös & två olika färger men håller på att ändra om, för har en ny header färdig som jag snart ska sätta dit   

Ganska morgontrött sitter jag här vaken iallafall, fredag idag och sedan blir det helg , snacka om att helgen kommer vara underbar! Fotboll & kärlek , det finns inget bättre ♥

 


bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards