hannaswardh

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av hanna swärdh - 7 maj 2011 20:11

 

 

Efter matchen i Taberg åkte vi upp till " tabergs topp " som det kallades, det var 300 meter upp i luften (jag vet att det inte är så jätte högt) men när man kollade upp mot berget när vi var nedanför och bara såg som ett högt berg som var hur brant som helst så såg det högt ut, åkte väl upp dit för skojs skull bara för att se ner och det såg mycket större ut nerefrån. Det var iallafall ett café där men dit in gick vi inte utan fortsatte hem. Man såg faktiskt över Jönköping, (några mil därifrån)

nu: trädgården med en fotboll! :)

bild · text
Av hanna swärdh - 7 maj 2011 20:03

      

 

 

 

    

En hemsida där de har o äkta tatueringar, vet inte exakt hur länge de håller men några dagar säkert , tyckte de alla var fina :)

bild · text
Av hanna swärdh - 7 maj 2011 16:53

Aouf vaknade redan vid sju idag och sedan samling kvart i nio, åkte drygt en timmes bil dit och tog med 3poängaren hem! sjukt underbart , den förtjänade vi verkligen efter hur mycket vi har kämpat i vinter för att bli på topp nu när serien borjat. Synd dock att vi förlorade seriepremiären.

Jag kan inte säga annat än att jag stortrivs med 96orna, vi har ju inte kommit igång riktigt än med serien i mitt riktigt lag. Somnade i bilen på vägen hem med en se sådär skadad muskel i armen, sjukt ont! Försökt plugga ute i solen men myrorna ville äta upp mig så ska ta och sätta mig ute i solen en stund med mami nu :$ Vad ska jag göra ikväll när alla andra ska på crusing? Hehe ingenting antagligen, vi hörs   

Två helt random bilder lägger jag nog upp sen, bara för att.. eheh ett extra inlägg liksom   

  

Någon webb kamera bild utan smink, hehe gulligt!

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards