hannaswardh

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av hanna swärdh - 1 juni 2011 14:23

 Yes långhelg från torsdag till måndag!

Snacka om underbart, och vad vill jag göra?

-tänka efter ett beslut

-åka och bada med familjen

-träffa väärldens finaste pojkvän

-träna lite fotboll och förhoppningsvis lira någon match eller två :)

Men nog om mina framtidsplaner denna veckan, idag i skolan var det skoljoggen, en runda på 6 km och jag intog 3e plats av tjejerna i 7an på skolan & även 3e plats i klassen , nöjd? ja  

Efter att ha sprungit gav de oss både mat och glass så vi inte skulle tappa ett hekto eller två från kroppen, hehe (humoristisk jag är, eller..?)   

Därefter var det pris utdelning & film för hela skolan i aulan och vad vill jag säga med detta?! jo.. fett chill dag!

Oj och nu när jag tänker efter hade jag gärna tagit upp min mobil och tagit några få bilder från dagen med den i och med att jag har bildbrist , hehe, stackars hanna   

snart: hämta lillebror på fritids (aw när man var så liten..) och sedan äta pannkakor jag beställde av mamma , yaam!

Grattis på födelsedagen min flicka!♥  

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards