hannaswardh

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av hanna swärdh - 10 juni 2011 23:28

glöm inte frågestunden några inlägg nedan.

 

dagen har varit fullt upp, om man nu kan skriva så?

min älskade kusin tog studenten idag och det firade vi med middag med en hel drös av släkten ute i en stuga i östanå ungefär.

kollade även när hon sprang ut från skolan, vilken lycka det borde vara! blev tårögd när hon kom där :')

något annat har jag inte gjort, lite bilder från studenten (dvs min outfit också) kommer så småning om dagarna här närmast. hade på mig vad jag ska ha på skolavslutningen :)

för övrigt har jag bloggat riktigt lite nu under frågestunden , hoppas det är förståligt och att mina läsare är kvar (a) och för övrigt igen ska jag träffa världens finaste pojkvän imorgon så som det ser ut nu , 11 månader i torsdags och livet rullar på med leende på läpparna varje dag och lyckligast i världen känns det som.

Sedan på söndag är det tidig match mot myresjö igen och denna gången ska vi ta de, i torsdags satte jag mina första två mål för i år & kapten blir jag resten av året också så är riktigt taggad och känner på mig att det kommer bli en sjukt bra match! :)

Väldigt långt inlägg, hoppas jag inte krånglade till det för mycket i era hjärnor   

frågestunden avslutas ju som sagt på söndag!

  

random bild från studenten här i vetlanda idag

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards