hannaswardh

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av hanna swärdh - 18 juni 2011 17:22

 

Av hanna swärdh - 18 juni 2011 16:52

random bild från 5kampen i onsdags med b klassen, kul att alla ser efterblivna ut haha

vädret var med oss i torsdags när aktivitetsdagen på tjustkulle höll hus

mat tävlingar och usssssch vad äckligt, denna videon måste(!) jag verkligen lägga upp nästa vecka då jag är hos pappa , haha äckligt!

  ett x antal matcher i fotbollsbrännboll mot alla klasser

 

sammarbets övningar!  cute              

bild · text
Av hanna swärdh - 18 juni 2011 16:05

    

Lukas, Lizette & Leonard.  philip

Malin, Jennifer, Signe, Sandra, Linea, Emelina & Lina.  Klickade några bilder på de snygga tjejerna och sedan ett hejdå, innan ens klockan slagit 10.00 hade jag sommarlov igår!

Bror & jag innan hans avslutning. Synd dock att vädret inte var på vår sida :/

  Lillebrors klass   

sommarlov!

(bilder från klassdagen kommer när jag ätit :$)         

bild · text
Av hanna swärdh - 18 juni 2011 15:40

en del av sånggruppen, några saknas & några på bilden tillhörde inte kvällen för publiken sen    

Hanna & Lizette  Timmie & Andreas   

Hanna & Michaela, inte seriöst!  

Till stor del nästan hela Timmies klass.  Carro, Benny & Timmie.


Alla 9:or var verkligen jätte fina och det kommer bli tomt utan dem på skolan! :(♥    

bild · text
Av hanna swärdh - 18 juni 2011 10:37

Det är sommarlov wihuuu jag är så glad, dock ingen sovmorgon för mig, vaknade runt 7! :O 

men de lovade inläggen, från klassdagen i torsdags, 9ornas skolavslutning i torsdags och min skolavslutning igår får dröja, livet leker!

underbar tjej från klassen på 9ornas avslutning :*

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards