hannaswardh

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av hanna swärdh - 13 juni 2011 22:30

        där var lite bilder från kusins student, så fin hon är!  ♥

nu: överföring av lite nya bilder på usb! 

bild · text
Av hanna swärdh - 13 juni 2011 22:15

 

  örhänge - egengjort

plattat hår / ljusgrå blandning med ljusgul ögonskugga, mascara & rött läppstift

 

      kjol - h&m (samma som på skolavslutningen jag ska ha) / tubtop - ginatricot / skärp - ginatricot / blå,guldiga armband - kaphal / rosa,vita armband - lindex


Detta var student outfiten och facelooken :D   

bild · text
Av hanna swärdh - 13 juni 2011 21:49

det är 4 dagar kvar i sjuan, innan man slutar sjuan. det är sjukt alltså , jag förstår inte vart tiden tagit vägen!

& det är bara 27 dagar kvar tills jag och världens finaste firar ett år, nyss låg vi där mitt i natten 9 juli 2010 då det blev vi?!

i början av sjuan ville jag stanna kvar i skolan efter att vi slutat vid halv fyra, minst en timme till för det var kul. okej så tycker jag verkligen inte längre men ändå har tiden verkligen runnit iväg, shit och jag kollar igenom lite bilder jag har tillsammans med klassen, får väl bli mer på skolavslutningen då.

nästa läsår då jag börjar åttan går jag ju förmodligen inte kvar på withala utan har då istället börjat på landsbro.

7b i landsbros handledare hade informerat de idag om en ny duktig tjej som ska börja i klassen , hoppas verkligen nu en av de sista dagarna att jag får hälsa på.

tjejer därifrån den klassen har jag träffat nu ikväll också, skit mysiga verkligen! ÄNTLIGEN skriver jag bara, några tjejer som klickar lite bättre med mig kanske.

åh allt på en gång skrev jag av mig här, men ser fram emot sommarlovet, 8an på landsbro osv. shiiiiit , livet är egentligen ganska grymt att leva'

mycket skola på ett och samma inlägg, blää snart kommer bilder från studenten istället   

bild på linn från första halv året i 7an hon gick på withala, då tiden där var som grymmast! ♥  

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards