hannaswardh

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av hanna swärdh - 5 juni 2011 20:34

avslutas nästa söndag!

Ni som ställer frågor som har egen blogg får länk efter att frågestunden är avslutad också!   

godkänner alla kommentarer efteråt!

bild · text
Av hanna swärdh - 5 juni 2011 20:10

KÄRLEK:
Är du kär just nu? Kär och besatt av den mest undebara killen!♥ 

Har du dumpat någon? Njae, det är väl ett beslut tillsammans man tar.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Tror inte det.
Vem kramade du senast? Någon tjej i fotbollslaget möjligtvis.
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Verkligen inte!

SKOLA:

Är du duktig i skolan? När jag väl vill så ja.
musik? Ett av de svagaste ämnena enligt mig själv faktiskt.
spanska? Jadå ganska.
biologi? Det är tråkigt men jag försöker. 
resten? Blandat.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Inte i högstadiet än iallafall.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Yes.
Sköter du dej i skolan? Ja det tycker jag.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? Vem har inte?
Har du m
obilen på lektionstid? Den är alltid med , använder den när det går :$
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Nej.


FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 7 hos pappa, 4 hos mamma just nu.
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Varannan vecka.
Trivs hemma? - Ja.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej.
Har skrikit och slagit din mamma? Lite väl att ta i?
Har fått en rejäl utskällning på sistone? Nej.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Ja.
Vem betyder mest för dej i din familj? Alla.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? Självklart!♥


VÄNNER:

Du har vänner? Ja.
Du brukar vara med? Emma,Hanna,Jennie, Miccis och pojkvännen.
Vem/vilka var du med sist? Miccis.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Det är klart.
Är det okej att ha kill-kompisar? Visst är det okej.
Har du pussat någon av dina kompisar? Ja.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? Oh no!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? Kommit närmare Jennifer iallfall? :)


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? Absolut nej!
Putar med läpparna på kort? Knappast.
Tar kort på dina bröst? NEJ?!
Använder foundation på läpparna? Nej 
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? Nej, plattar håret ungefär 1 gång på två veckor.
Ditt hår e knallblont? Ungefär.

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? Inte okej direkt?
Vill du bli kriminell? Nej.
Varför gör du sånt här? Vad? :$
Vad är inte okej med att vara kriminell? Precis.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? Nej hellre en cykel isåfall, hehe
Har du suttit i fängelset? - Nej.
Vill du hamna i fängelset? - Aldrig.


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? Sådär.
När grät du senast? Någon enstaka tår idag, av lycka.
Du har gråtit över en kille? Det har jag, av lycka. För att min pojkvän bara är min och så bäst!♥
Vem bråkade du senast med? Oj, ingen aning.



BARA TJEJER GöR DETTA 
vem ringde dig senast? Miccis.
vem kramde dej senast? Någon från fotbollslaget möjligtvis.
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? det är från finaste, men orkar inte kolla vad det står :$
vad brukar folk få för intryck av dig? Blandade intryck.
Har du någon gång klätt dig horigt?: Nej?
har folk kallat dig slampa? Inte vad jag hört.
har du kallat någon för slampa? Tror jag inte.
har du slått någon riktig hårt? Nej inte dirket hårt.
använder du parfym? Ja.
vad brukar du få mest komplimanger för? Mina ögon & ögonfransar.
vilka slags killar faller du för? Kollar inte utseendet så mycket. Kollar inte på andra killar än min pojkvän överhuvudtaget heller för den delen på "det sättet"
vad kollar du på först hos en kille? ögon isåfall.
vill du ut och festa nu? Nej.
vad är klockan? 20:29
vilken färg har din mobil? Svart & röd.
vad ska du göra nu? Göra klart dessa frågor sedan kolla på bigbrother finalen.
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? och med detta menas..?
är du social? När jag känner för det.
känner du att du orkar en fråga till? Jadå.

vad tänker du när du vaknar? Vad är klockan & tänker på min finaste♥
kan du gå utan smink? Hur mycket som helst! 

Av hanna swärdh - 5 juni 2011 15:47

         nu äntligen har jag fått i ordning på nästan alla smycken med mycket utrymme, bredvid sminkbordet :)

haha det blev som lillebror sa till mig, att det mesta jag gör tar jag kort på och sedan lägger ut på bloggen, så kom han med exemplet på dessa smycken. naw min bror känner mig    

bild · text
Av hanna swärdh - 5 juni 2011 15:13

Dessa jumpsuits är både sköna och snygga!

ginatricot 149:-

bilden ger inte rättvisa men den "rosa" är min favorit, det är nästan ett måste att köpa mig en sådan!  

bild · text
Av hanna swärdh - 5 juni 2011 15:04

dagens facelook, uppsatt plattat hår, lite smink runt ögonen och

fjärder örhänge med leopardmönster, snyggt om ni frågar mig

bild · text
Av hanna swärdh - 5 juni 2011 11:48

Vädret är bäst!

Synd bara att jag är bränt nu och får gå med heltäckande kläder på överkroppen typ?!

Nu när jag kikar in på bloggen märkte jag att jag inte skrev om min fredag eller om min lördag igår.

Stannade iallafall hos farmor hela dagen i lördags, cyklade hem runt halv tio tror jag klockan blev. Lunch, massa prat med kusin i solen, gick ut en runda för att kolla när min andra kusin & hennes kille spelade minigolf, kollade på matildes nya lägenhet , och ja sedan hem till farmor igen och grilla stod på schemat, det var hur underbar sommarkväll som helst egentligen, allt var lugnt och skönt men ändå så mysigt! Stor kärlek till det.♥

När vi var ute och gick hälsade vi på farfar en stund också , love you..   

Josefine åkte tillbaka till Norge igår så sa ju hejdå till henne och så i fredags men vi träffas redan på fredag igen då Matilde tar studenten :D


Dagen igår bestod av en glass på stan med syster, kolla lite i affärer, sedan hem en stund och därefter ner för att spela minigolf med henne & lillebror. Senare på kvällen tog vi en omgång i monopol och jag är vinnaren som vanlig, också en super fin dag var det! 


Idag skulle jag egentligen träffat finaste men blev ändring så får se vad som händer, följer iallafall med familjen för att kolla på lillebrors fotbollsmatch, trevligt  


Mycket text och inga bilder, förlåt :$ :(

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards