hannaswardh

Alla inlägg under mars 2011

Av hanna swärdh - 9 mars 2011 18:25

  

" I love the way you look at me, I love the way you kiss me.

I love the way you make me so happy, and the ways you show you care.

I love the way you say 'I love you' and the way you're always there."

bild · text
Av hanna swärdh - 9 mars 2011 14:32

Slutade tidigt idag, skönt! Så har varit hemma en stund, ätit lite och så   

Imorgon har vi studiedag, super skönt! Och knappt någon lektion nästa onsdag ? Vet inte riktigt hur det var men det ska vara aktivitet dag för oss småbarn på skolan (6) hihi nej men för oss 7or så ska välja friskis och svettis för jag suger verkligen på innebandy!

Ingenting att göra, snart prata med världens finaste i telefon tror jag och sen kanske gå en runda på stan, det var en vecka sen typ..


/Åtta underbara månader, jag älskar dig! ♥

  

bild · text
Av hanna swärdh - 8 mars 2011 19:46

Precis duschat efter en jobbig fotbollsträning men as mysigt i mörkret!

Ska ta mig någonting att äta och dricka varmt te sedan sätta igång att läsa lite so och därefter tv hela kvällen tills jag ska sova precis som igår, aw hihi (a)

haha jag skäms över bilden och ser ut som en kille men skitsamma, flätor och mössa    hehe..  

bild · text
Av hanna swärdh - 8 mars 2011 16:02

svar på tal: fick en kommentar om vart jag hade köpt jeansen från outfiten idag (inlägget under) och de är köpta på LIND3X fast för jätte länge sen tror jag..


Jag är iallafall hemma från skolan, ätit lite och så och sedan är det fotbollsträning utomhus, har varit i några veckor nu men har varit sjuk hit och dit så yees, äntligen är det min tur! Tror jag.. om jag får för pappa pga halsflusen jag hade och så :/ Är iallafall verkligen enormt taggad , kanske beror på solen som lyser ute och den blåa himlen och det blir träning så tar jag en joggingrunda dit, bara någon km. Super skönt i detta vädret tror jag!   

sommar -10     

bild · text
Av hanna swärdh - 8 mars 2011 08:38

  

  

tråkig redigering men jag orkar inte fixa nu på morgonen så mycket   

bild · text
Av hanna swärdh - 8 mars 2011 07:55

Jag är vaken och har precis fixat mig osv.

Jag har sovmorgon tills kvart över nio varje tisdag,

okej kanske inte speciellt mycket men en lektion mindre och en lektion är en lektion :c hihi..

så får se vad jag gör nu innan jag går till skolan, kanske fixar något inlägg till bloggen som inte är det vanliga, dvs där jag skriver om vad jag gör 24/7 , hihi oups   


 

bild · text
Av hanna swärdh - 7 mars 2011 21:33

duktig hanna!

nu: soffan hela kvällen tills det är sovdags, godnatt!     

bild · text
Av hanna swärdh - 7 mars 2011 19:57

Ska inte skriva om att det har varit dålig uppdatering för det vet ni, jag har babblat om det i de sista inläggen ett x-antal gånger?! hihi oups jag gjorde det igen :$ nej men nästan..

så vi börjar om från 0, okej kanske inte riktigt men nu blir uppdatering som den brukade.. (för en vecka sen ca) hihi, för är hos mamma igen   

Skoldagen idag var soft, hehe lagom lång dag , lagom med tråkiga lektioner förutom att det var jätte kallt när vi var ute och gick med klassen på idrotten, brr! fast det börjar ändå bli plusgrader så imorgon provar jag skinnjackan för fjärde.. gången i år? hmm saknar att kunna använda den, aw! :(

Har precis städat och duschat, och nu ligger engelska böckerna och väntar på mig för läxa behövs göras och någon uppgift jag inte hann på engelska lektionen idag, kunde verkligen inte koncentera mig, usch det sägs att vi är withalas stökigaste klass bland lärarna och ändå är vi så lite i klassen, bara 16 stycken kvar..

blä, sen är det big brother med äpple, mums   

woups lite långt inlägg men så blir det när jag inte skrivit av mig på ett par dagar, ha det bra :*


  

snygga jeans från h&m , hehe kategorin hette boyfriend style eller var det var om jag inte minns fel? Skitsamma, vi kör på sån stil imorgon ungefär   

Orkar jag så blir det outfit bild, det sitter aldrig fel   

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards