hannaswardh

Alla inlägg under mars 2011

Av hanna swärdh - 7 mars 2011 12:56

"Kan du inte berätta lite mer om P och dig? Får uppfattningen att ni inte är så kära?
Jag och Paulina älskar varandra. Paulina är min tjej, hon är bäst, hon stöttar mig när jag behöver det. Hon låter mig vara grinig när jag behöver det, jag låter henne sova när hon behöver det. Vi har ett perfekt förhållande med mycket kärlek, kärleken är överflödig. Jag känner aldrig att jag tröttnar på Paulina som jag ofta känner att jag gör med tjejer. Paulina är den här tjejen som man inte kan bli sur på, för att hon säger förlåt innan jag ens har börjat skrika och då börjar jag skratta istället. Paulina älskar att mysa och pussas och är väldigt lättsam, precis så som jag vill ha det. Jag älskar när Paulina ropar på mig och säger att det är viktigt. jag får gå enda från vardagsrummet till sovrummet och det enda hon ville var att få en puss. Jag har svårt att visa känslor men Paulina får mig att visa mina känslor genom att se igenom min yta, jämnt. Är jag sur så gör hon mig glad, är jag ledsen ger hon mig tröst, är jag glad så är hon glad med mig. En till sak med Paulina är att hon inte tar så hårt på saker och ting, visst både negativt och positivt men i dom flesta fallen positivt skulle jag vilja säga. Vi litar på varandra till 100% och kommer det en dag då vi gör slut så är jag övertygad om att vi kommer att vara bra vänner efter det. Paulina är fortf ung, hon är trots allt 4 år yngre än mig och jag har förståelse för att hon vill festa med sina polare, åka ut och resa, flirta med andra killar, få den där bekräftelsen. Jag var precis likadan när jag var 17 om inte ännu värre. Paulina får festa hur mycket hon vill så länge hon visar att det är jag som är nummer 1. Det gäller samma sak för mig, jag festar också en hel del och jag har en del tjejer runt omkring mig jämnt. Men det är ändå Paulina som jämnt står högst upp på min telefon lista, vet ni varför? För att för mig så är hon nummer 1. Samma är jag för henne. Over and Out"


Ganska sött inlägg på paow's killes blogg, visste inte att han var så pass stor bloggare..?! :o

dålig uppdatering, oupsi :$

Av hanna swärdh - 4 mars 2011 16:09

Blivit för lite uppdatering tycker jag, riktigt dålig! förlåt.

Men ja vad är det som har pågått?

Jag var sjuk förra veckan och trodde det var slut nu men nej, denna veckan också och jag åkte till sjukhuset och det visade sig vara halsflus vilket var mindre kul, inom skolan har vi haft två prov senaste tiden som jag har skrivit, som jag lyckades riktigt bra med! Jag hade musik prov i sexan om nästan samma sak, lite mer utvecklat nu och då hade jag ca 2 av 20 rätt och nu 30 av 38, alltså mvg för det provet ,känns riktigt bra  

Nu är jag väl tillabaka, fast kanske inte i helgen för åker möjligtvis till Karlskrona imorgon men blir det inte så så följer jag nog med och kollar på min fotbollsmatch, kan inte vara med pga halsen och det är första i år, känns tråkigt   

Annars ikväll då? - INGEN ANING! hihi förmodligen tv med familjen , ha en bra helg!  

     

bild · text
Av hanna swärdh - 2 mars 2011 14:45


Jag orkar inte skriva idag heller, uppdaterar imorgon   

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards