hannaswardh

Alla inlägg under maj 2011

Av hanna swärdh - 26 maj 2011 16:23

Skolan rullar på , prov fram och tillbaka nu i slutet och förbereldelse inför sista veckorna med lite skoj och lite fakta inför 9ornas skolavslutning + 8&7ans (kören) Ingen tid att blogga knappast känns det som men i slutet av veckan eller i början på nästa vecka blir det nog en heel del bilder från lördagen! Ser fram emot lördag faktiskt. Först fotbollsskolans dag vilket betyder att jag ska dela ut kläder till barnen som ska vara med (ska ju vara ledare) gör det mitt på dagen , sedan vidare till min kusins bal någon timme och därefter tjejkväll hos emma för hon fyller 14 år, syster! ♥

nu: tagga inför match 19:00 mot myresjö!

resultat kommer upp senare på bloggen som vanligt :)

aouuuuuuuf spanska glosor var det också..


Av hanna swärdh - 25 maj 2011 07:41

dag 2 - en bild på dig för ett år sedan

 

- i slutet av maj förra året på klassresan 

bild · text
Av hanna swärdh - 24 maj 2011 17:50

(dagens bild kommer inte varje dag)

Varit i eksjö med klassen + b klassen hela dagen idag. Några taggade bilder på fb får räcka för stunden, kanske lägger upp fler från mobilen imorgon :)

nu: monopol vinst ska det bli!  

      malmlöf hela dagen, aouf att jag ens pallat (a)

skojar :$ jag älskar min flicka!  

bild · text
Av hanna swärdh - 22 maj 2011 22:36

dag 1 - en bild på dig och fem fakta punkter om dig själv

   - Mitt fullständiga namn är Hanna Elisabeth Swärdh.

- Det är vid tre tillfällen jag kan glömma allting runt omkring och bara vara.

- Jag skulle vilja flytta ifrån Vetlanda.

- Jag vill gifta mig tidigt och leva hela livet med en och samma kille som nu, dela allting med en och samma.

- Jag har en bästa vän jag kan lita på fullt ut.

bild · text
Av hanna swärdh - 22 maj 2011 22:35

dag 1 - en bild på dig och fem fakta punkter om dig själv
dag 2 - en bild på dig för ett år sedan
dag 3 - en ny bild på dig
dag 4 - en konstig bild
dag 5 - en bild på dig och din bästavän
dag 6 - en bild på någon i din släkt
dag 7 - en bild som väcker minnen
dag 8 - en gammal bild
dag 9 - en bild på dig och någon som betyder otroligt mycket för dig
dag 10 - en bild som du tagit själv
dag 11 - en bild på någon du tycker är vacker
dag 12 - en bild på någon du tycker är snäll
dag 13 - en bild som får dig att skratta
dag 14 - en bild på dig och någon du saknar
dag 15 - en bild på en person som alltid finns där för dig

Av hanna swärdh - 22 maj 2011 09:03

Jorden gick inte under :D

Nu ska jag njuta av sista dagen innan skola en vecka igen och senare ikväll blir det plugg till prov & läxor och därefter utröstningen i big brother   

 

bild · text
Av hanna swärdh - 21 maj 2011 11:11

Morgonpigg idag och redan hunnit äta, kolla på tv & kolla massa bloggar som vanligt! Tänkt mig att gå ner en sväng på stan nu och titta lite, senare ska familjen träffa farmor&farfar för att fira deras guldbröllop (50 år gifta)   Det är inget mer speciellt som står på schemat idag innan jorden går under hehe 

Av hanna swärdh - 20 maj 2011 23:29

vinst med 0-2 mot österbymo.

vetlanda ff / bäckseda if ♥

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards