hannaswardh

Alla inlägg under maj 2011

Av hanna swärdh - 15 maj 2011 20:33

Lugn fredag vart det, riktigt underbar dag igår!

Kollade på fotboll och sedan spenderade min dag med världens bästa :)♥

Idag har jag bara suttit hemma och spelat monopol, förlorade en gång och vann den andra , överlägset! anteckna   

Skola imorgon igen, och det som står på schemat denna veckan är so prov & sedan massa repitition i sammanlagt 110 minuter med låtarna inför skolavslutningen som vi några tjejer ska hålla i, några låtar ihop och så några solister. Kommer nog bli bra (y)

Ajajaj min kväll går ihop med filmen ps I love you (alla har typ sett den förutom jag även att den är från 2007) och big brother utröstningen. Börjar samma tid och slutar ungefär samma tid men jag väljer filmen, får titta lite då & då på vem som får lämna huset idag  

  

bild · text
Av hanna swärdh - 14 maj 2011 20:54

Lite frågor jag tog från en blogg, lär känna mig lite bättre typ?   


JAG HAR:


ett förhållande: yes, världens bästa, föralltid!♥
en bästa vän: japp, bara min!
dejtat en av dina bästa kompisar: vad menas med dejt på riktigt?! men min pojkvän är min bästa vän så ja isåfall :$
blivit kär vid första ögonkastet: något speciellt var det, absolut.
fått ditt hjärta krossat: njae.
ljugit för dina föräldrar om vart du är: mjo det har jag..
några smycken som kostat över 1000 kronor: det tror jag inte.
snusat: usch nej!
Busring: jodå, lite busig har man varit såklart :$

DAGENS:

klädsel: Uppvikta jeans, linne och kofta.
frisyr: utsläppt lockigt.
låt: mobilmusik, men nu:


vill ha: sommarlov!
sjuka: lite ont i halsen & lite förkyld.
drog: världens finaste
köp: bussbiljett..?
godis: inget
attityd: lyckligast! :')
tanke när du såg dig i spegeln i morse: osminkad med flätor, hehe behöver fixas!


FÖRSTA:
bästa kompis: hanna malmlöf skulle jag tro
bil: barbie bil..? :$
husdjur: vår hund eller marsvninen vi hade, minns inte vilket av det som fick dela samma familj som mig först.
semester: spanien
sport: fotboll eller gymnastik
köpta skiva: ingen aning
piercing: tryckte igenom en nål i läppen om inte öronen räknas?
konsert: ojojoj det minns jag inte

SISTA:

personen som sms:ade dig: världens finaste
personen som du kramade: världens finaste
personen som ringde dig: mamma
du sa till din pappa: kommer inte ihåg även att det var någon minut sen bara :$
person du sa 'jag älskar dig' till: världens finaste
bilfärd: på morgonen idag
filmen du såg: hus i helvete
gången du grät: måndags förmodligen


SKULLE DU:
våga hoppa fallskärm: jadå
våga hoppa bungyjump: kanske..
dejta någon med väldigt mycket tatueringar: finns ingen annan än min babe och han har inga tatueringar :D
kalla dig själv lycklig: JAAAAA!
hellre ta bilden än vara med på den: jag älskar att ta bilder och skulle vilja ha systemkamera så ja varför inte 
kunna gråta över en kille: klart jag skulle kunna göra om det var nördvändigt
kunna springa 50mil: kanske lite väl mycket


VAD:
gör du just nu: svarar på frågorna 
ska du göra imorgon: sova ut ordentligt
säger du till dig själv när allt känns svårt: tillsammans klarar vi allt, tillsammans är vi starkast!
är det för färg på dina byxor: ljus blåa jeans
är det för väder hos dig just nu: vindstilla, ljummen temperatur & moln
är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: jag kollar inte speciellt på killar när jag har världens finaste men det jag la märke till hos honom var ögonen! 
skulle du göra om du vann på lotto: utomlands var några år sedan nu, så varför inte?


SAKER DU HAR PÅ DIG: underkläder, kläder och lite smycken



6 BLANDAT:
är du blyg inför det motsatta könet: jag är alltid mig själv men visst jag är lite blyg inför alla nya människor
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: tror inte det
använder du huvtröjor: när det är kallt eller hemma, mysigt ju!
vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: navel piercing, och någon liten tatuering med mina bar och pojken jag gifter mig med i framtiden

solnedgång eller soluppgång: solnedgång
sommar eller vinter: sommar, men vinter är mysigt när man inte fryser
vilken ålder har varit bäst hittills: 12-13
sova på sida, mage eller rygg: magen

musik · text
Av hanna swärdh - 12 maj 2011 07:09

snacka om gulligt! (a)

text · video
Av hanna swärdh - 11 maj 2011 15:07

Jag var tillbaka i skolan idag, en stund innan sex går jag iväg för ett möte gällande ledare för fotbollsskolan i år, aw fyra dagar med småbarn! hoppas jag tycker likadant efter att de dagarna är över.. eheh , vi hörs :)

saknar min plutt Freja, så fina ögon hon har :')  


bild · text
Av hanna swärdh - 10 maj 2011 11:23

En av världens snyggaste kvinnor, Megan Fox! 

   

bild · text
Av hanna swärdh - 10 maj 2011 11:19

Är ju hemma från skolan så tänkte bara uppdatera lite, solen lyser och det är as varmt ute men vågar inte vara ute och blir mer sjuk nu till altenativen jag kan välja på i helgen, ska lägga mig och läsa i taket lyser stjärnorna nu som jag började på igår, kommit en bit och den är faktiskt bra och väcker mycket käsnlor. Kanske lägger ut den som tips när jag läst klart den, :)

 

bild · text
Av hanna swärdh - 9 maj 2011 22:41

svar till jennifer - ska du vara med på smålandsuttagningen i helgen?

SVAR: jag funderar så det knakar i mitt huvud, jag vet inte om jag kommer vidare så ifall det är värt pengarna. Skulle verkligen vilja komma vidare , ända tills västervikslägret iallafall..

Ska tänka på det tills sista träningen denna veckan, på torsdag  


Annars?

Skolan har börjat och jag har börjat bli sjuk, stannar hemma imorgon så det slipper bli värre i veckan, vill inte vara sjuk nu när säsongen sätts igång, och inte till helgen heller

Ma prov imorgon som jag missar som jag får ta på onsdag då istället + är det språk prov på fredag . Annars so&engelska läxa. Alla inlämningar och omprov ska vara inne senast 31 maj , man känner ju lite press fast jag inte har så mcket att lämna in, bara en bokredovisning kvar, och jag som hatar att läsa  

Vi hörs imorgon :) 

Av hanna swärdh - 9 maj 2011 00:00

 

Jag älskar dig bästa!♥

bild · text

Presentation


Hanna Swärdh'

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

bloggsammarbete!

reklam

Få ett Makeup-kit för 0 kr Få ett Mascara-kit för 0 kr Få nagellack för 0 kr Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward] Gratis Spotify Premium! Mikro Tofflor för 249 kr

hannaswardh

Översättning

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards